|
Skal ned mange kilo, wish me luck!
Hei godtfolk. Etter at jeg snublet over denne siden tilfeldig har det gått få dager før jeg bestillte ketolyseboken og alt som hører til. Jeg er vel blandt de mest overvektige 18-åringene med en vekt på rundt 150 kilo nå. Til og med den digitale vekta har gitt etter så jeg har funnet ut at nå er det faenmeg nok. Det blir litt hardt pga. russetid så alkohol kommer nok til å ødelegge litt, men jeg får prøve å begrense det. Og jeg skal inn i militæret i August, men klarer jeg å gå av noen kilo til da så blir vel det også lettere.
Som dere forstår er det mange kilo som MÅ vekk her. Heldigvis har jeg god helse og har ifølge tester i det siste (som var av en annen grunn) ingen problemer med blod og hormoner, foruten et litt svakt stoffskifte.
Jeg trenger all motivasjonen jeg kan få, for målet her er 100 kilo, altså en nedgang på 33%. Jeg merker også at jeg begynner å utvikle et narkomanlignende forhold til mat og snop, så jeg må løsrive meg fra lenkene fort som bare pokker. Heldigvis har jeg familie som forstår og venner som sikkert støtter meg, selv om det nok er litt "teit" å slanke seg. Men jeg tenker bare at det er enda teitere å være nærmere 150 kilo, så...
Takk for et flott forum og mye god motivasjon til å komme igang, og jeg håper på like mye støtte videre.
|