Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 23:50   #2
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Har dere noe erfaring med eller tanker om....

Hei hei! Du har jo enda alderen på din side!
Leste et sted i en Skaldeman-tråd at huden trekker seg veldig mye tilbake på en ca sjuårsperiode, men det kan jo være lenge å vente.
Det er forskjellig praksis forskjellige steder, men så vidt jeg har fått med meg at kriteriet mange steder er to cm "fettforkle" (altså at huden henger og overlapper huden under.) for å få dekker bukplastikkoperasjon. (Står en del om det her inne på forumet om du søker litt!)

Men det finnes noen fine triks du kan gjøre! Affal når det gjelder puppene. Dette har jeg lært av a mor (som er seksti og har perfekte pupper!!)
Ta håndflatene mot hverandre ca ti-femten cm foran brystet, og klem til det du har, hold i ti sekunder. Dette kan du repetere så mange ganer du orker, og jeg lover deg at du kjenner det i armhulene etterpå! I den grad du har muskler tilknyttet brystene, så ligger de der!
Jeg lover at det hjelper, jeg har bilder av mine egne pupper fra jeg var 23-24 år gammel (kunstskole-insident) og de er nesten finere nå fire-fem år etter, og etter å ha gjort dette daglig i ett års tid!

Styrketrening i det hele tatt, (gjerne isometrisk, som yoga, eller styrketrening hvor du isolerer -altså holder igjen hver øvelse) litt eksfoliering, og godt med væskeinntak og mye antioksidanter gjør ellers at cellefornyelsen din er optimal, så dette er også bra ting å gjøre for at huden din skal trekke seg sammen ettersom kiloene ramler av!

Lykke til!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!

Sist redigert av Photobscura : 19-04-07 kl 11:28.
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat