Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 17:19   #69
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...

Opprinnelig lagt inn av cozymum, her.

hei. Ditt innlegg kommer som reddende engel nå. I påsken ble d utskeielser og lite lavkarbo fordi vi har på hyytta til svigerinna. Nok om d! Jeg lurer litt på når begynner du med vedlikehold? er d når du har kommet til matchvekt? Jjeg håper jeg klarer d! Dette var et veldig fint innlegg. Er d bare kjøtt+fisk+egg+ fugel?
Står d hva du spiste i noen gamle dagbøker. Og du ser kjempe flott! Godt jobba!!!

Heihei!!

Og takk skal du ha!!

Jeg har ikke hatt dagbok når jeg har holdt på, desverre... Dette fordi jeg fant dette forumet en god stund etter vekt-tapet.

For meg ble det naturlig å begynne med vedlikehold da jeg kom til et punkt hvor jeg følte meg fornøyd med kroppen. Og det var, for meg, etter -24 kilo.

Ja, jeg spiste bare kjøtt, fisk, egg og kylling under den 3mnd.-perioden. Kostholdet mitt per idag er mye det samme, men nå spiser jeg grønnsaker, salater, meieriprodukter o.l. i tillegg.

Lykke til med ditt vekt-tap!! Vil du, så er det klart at du klarer!!!

Stor klem.

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat