Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 16:30   #25
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!

Jeg syns faktisk ikke det er nødvendig å amme ved bordet på en restaurant hvor man betaler fa 300-400 kr og oppover for et måltid. Da går man myefor opplevelsens skyld også.
At man gjør det på cafe er vel greit nok forsåvidt, men det er noe helt annet. Og når man har små barn må man ofre noe for barnets del, og kanskje også noe av livet man helst vil ha, og det er jo ikke snakk om mer enn noen måneder ammingen foregår.
Ja, barnet må ha mat, og ja, det er måten det spiser på... Men kanskje man da må la være å gå på restaurant akkurat den ene dagen fordi man har små barn syns jeg man må kunne leve med!
Man har selv (stort sett) valgt å få barnet, og da er det ting man må infinne seg med.