Vis enkelt innlegg
Gammel 18-04-07, 11:13   #10
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Feil på mobil regning - et mysterium.....

Hmmm... mystifistisk...

Har selv brukt OneCall som bredbåndstelefonileverandør, og har aldri hatt annet enn godord å si om tjenestene deres.

Har faktisk nettop bestilt meg mobilabbonement fra dem og, One Faktura, da jeg med mitt ringemønster faktisk vil halvere mobilkostnadene mine sett i forhold til mitt nåværende abbonement hos NetCom SmartTalk...

Og er en ikke fornøyd, så er det bare å skifte, det er ingen bindingstid, og portering koster heller ingenting i dagens harde konkurranse!

Kommer iallefall til å gi dem en sjanse, og heller sjekke spesifikasjonene, for når jeg kan spare opptil et par hundrelapper i løpet av ei måned, ja så blir det flere tusen kroner det, i løpet av et år...

Håper du og de finner ut av det der da, Nille!

.

Sist redigert av Ziggy : 18-04-07 kl 11:32.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat