|
Sv: Testemonials - Skaldeman
Hei, alle sammen.
Jeg er ny her på forumet men jeg har kjørt Skaldeman siden november i fjor etter å ha hørt ham i en radiodebatt der han kom med de mest fornuftige kostholdsuttalelser jeg har hørt på lenge.
Jeg må bare si at etter å ha lest boka hans og fulgt hans kostråd har jeg fått en helt ny helse!
Hadde tidligere blodtrykk på 155/105, kolesterol på 7,1 og 30kg for mye (er 2m lang og det blir en del å dra på). Etter 5 mndr med Skaldeman har jeg gått ned 16 kg, blodtrykk på 120/75 og kolesterol på 4,9. Legen min sier at han aldri hadde trodd dette kunne fungere men oppmuntret meg til å fortsette (!) siden det gir så gode helsemessige gevinster.
I tillegg til det som kan måles så føler jeg meg i mye bedre form. Selv om jeg har trimmet jevnlig i flere år er det først nå jeg også ser resultater på vekten.
De siste 3-4 ukene har vekten stått stille og jeg lurer på om jeg skal prøve en av Skaldemans "kunstige somre" for å fyre i gang fettforbrenningen igjen. Er det noen andre her som har erfaring med et så langt "platå" og hvordan man kan komme forbi dette? Det føles litt trasig når det plutselig stopper helt opp selv om jeg vet at det er mer "å ta av". Jeg følger Skaldemans råd om å ikke spise for lite men heller ikke for mye...
Ellers vil jeg takke for et veldig interessant forum som jeg vil komme tilbake til mange ganger og jeg vil ønske lykke til til alle som er i gang med å få bedre helse!
Helt til slutt:
Mange takk til Sten Sture Skaldeman som tør å si det mange ikke tør. Ser frem til flere innlegg fra deg!
Mvh
ZonkTheBear

Sist redigert av ZonkTheBear : 18-04-07 kl 10:59.
|