Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 09:31   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilke søtsaker kan man unne seg?

Hei hei! Jeg er ikke ketolysør () men Atkins er ikke ulikt, og et råd jeg gir igjen og igjen er: ligg unna! Høres litt strengt ut, men du vil være takknemlig for det etter en tid.
Nå er du bare på dag to, om du holder ut en uke til, minst, så tror jeg ikke du sjesker på noe som helst!
Å spise søte ting på lavkarbo, om det så inneholder sukker eller kunstig søtning kan både hemme vekttap og trigge uønsket søtsug. Det er like greit å få det under kontroll så fort som mulig. Det er nemlig ikke sånn at man må ha søte ting, men kroppen lurer deg til å tro det, så da bør du avvenne deg fra det!
Fint å legge seg til gode vaner med en gang.

Om det blir for sterkt det søtsuget ditt, så hjelper kromtabletter for noen, og andre igjen som sliter med det i lengden har prøvd akupunktur. Men når man er så tidlig i kuren som du er, så prøv først å ligg unna. Om du har søthunger, spis noe fett, drikk vann, se en film, gå en tur etc, noe som får tankene dine vekk fra det søte!

Ser at Mentos skrev svar til deg her før jeg rakk å rette litt opp i mitt, og jeg kan jo bare skrive under på at ingen er like, og noen kan, men andre ikke!
Lykke til

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat