Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 09:22   #8
Georgine
Supermoderator

Georgine sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 56
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!!

Mcfrogner: det hadde vært moro å sende deg ut med en barnevogn i Oslo sentrum Jeg tror at mange gir gass og går på fordi man er så vant til at folk nesten går ned vogna i sin travelhet.

Jeg ble skikkelig ufin en gang.. stod på sånn rullefortau fra den ene etasjen på ett varehus til en annen. Det finnes ikke heis så det var eneste muligheten. Vogna var brei og det var ikke plass til å gå ved siden av. Da kommer det en mann som tydeligvis hadde det så ufattelig travelt, presser seg forbi vogna og nesten faller i den hvor på jeg brølte: Prøver du å drepe ungen min med den feite ræva di!!!

Nå som jeg ikke bruker vogn lenger så ser jeg jo problemet med vogner som presses frem, ble faktisk påkjørt på foten av en her forleden. Og enkelte som går 4 i bredden på fortauet burde fulgt med litt mer enn å skravle seg bort.. Eller går er jo å overdrive.. De spaserer i ett svært rolig tempo og det er ikke mulig å komme forbi.

Men dette er vel omtrent som fotgjenger/sjåfør: når jeg går så kan ikke disse hersens bilførerne oppføre seg og når jeg kjører så er det bare idioter som er ute og går

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat