Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 09:01   #5
Siljevanilje
Seniormedlem

Siljevanilje sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 40
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Barnevogner!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

JA!! Det der har jeg opplevd så mange ganger at det er helt utrolig. Flere ganger har til og med SJÅFØREN på bussen måttet reise seg og komme og hjelpe, fordi ingen andre gadd. Jeg blir helt matt. Med en gang en barnevogn skal inn eller ut av bussen, får plutselig folk det såå travelt med å snakke i mobiltelefonen, fikle i veska eller se en annen vei.

Det verste jeg hørte var en mann som klaget over barnevogner i seg selv og mente de burde forbys. Hvorfor kunne ikke bare mødrene har barna i bæresele? HAHA. Ja, ser virkelig for meg en baby sovende i bæresele, spesielt når det regner og blåser skikkelig, med handleposer i hver hånd. Jeg hadde dødd.

Men jeg er enig i at det er altfor mange med barnevogn som tror de eier veien og bare går på, setter vognene sine overalt der andre ikke kan komme til osv. Men det er ikke alltid så lett heller, men om jeg setter vognen min et sted den ikke burde settes, sier jeg jo alltid unnskyld når jeg flytter den. Har da normal folkeskikk!

Nå bruker jeg heldigvis ikke vogn lenger, den tiden er foreløpig forbi.

jeg må bare tilføye en ting.
man må jo ta med i beregninen at det er ikke alle som kan være med å ta i et tak. pga sykdom.

jeg har latt vær å reist meg noen ganger for å hjelpe rett å slett for jeg har for vondt og bøyer jeg meg ned for å ta opp vogna så kommer jeg hvertfall ikke opp i stående med det første.

men i min spreke ungdom da hjalp jeg masse, men det er mange år siden det

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat