Tråd: Barnevogner!
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-07, 08:54   #4
Iset
Seniormedlem

Iset sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 45
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Barnevogner!!

Opprinnelig lagt inn av mertan80, her.

Og ikke minst..når man skal inn på en buss..hvorfor tror alle da at vi mødre klarer å løfte opp en vogn alene og inn på bussen.ingen klarer vist å lette på rompa og hjelpe til.hmmm..

JA!! Det der har jeg opplevd så mange ganger at det er helt utrolig. Flere ganger har til og med SJÅFØREN på bussen måttet reise seg og komme og hjelpe, fordi ingen andre gadd. Jeg blir helt matt. Med en gang en barnevogn skal inn eller ut av bussen, får plutselig folk det såå travelt med å snakke i mobiltelefonen, fikle i veska eller se en annen vei.

Det verste jeg hørte var en mann som klaget over barnevogner i seg selv og mente de burde forbys. Hvorfor kunne ikke bare mødrene har barna i bæresele? HAHA. Ja, ser virkelig for meg en baby sovende i bæresele, spesielt når det regner og blåser skikkelig, med handleposer i hver hånd. Jeg hadde dødd.

Men jeg er enig i at det er altfor mange med barnevogn som tror de eier veien og bare går på, setter vognene sine overalt der andre ikke kan komme til osv. Men det er ikke alltid så lett heller, men om jeg setter vognen min et sted den ikke burde settes, sier jeg jo alltid unnskyld når jeg flytter den. Har da normal folkeskikk!

Nå bruker jeg heldigvis ikke vogn lenger, den tiden er foreløpig forbi.