|
Sv: Barnevogner!!
Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.
Ja!!!
Jeg er livredd for å gå på grünerløkka på lørdager etter å ha prøvd å maøvrere mellom barnevognene der en gang for mye. Om man er så uheldig å gå 5-10 m foran en person med barnevogn tar de jammen meg fart og kjører inni leggen din, gjerne 2-3 fra forskjellige kanter samtidig, mens de grynter megetsigende. For de har tydeligvis kjøpt det fortauet liksom!
Og det toppet seg virkelig da de begynte å sutre over at de ikke fikk lov å sitte på restauranter med puppen ute, men ble henvist til en sofa i kjeleren! 
oi oi oi..virkelig problemer her i gården ja..
Jeg irriterer meg over alle de som ikke vil flytte seg når jeg går med en stor barnevong..men som forventer seg at jeg skal kjøre sikksakk imellom alle på gata..for de som går klarer fint å vike et skritt til siden.
Og at jeg ikke kan få mate ungen min på en cafe eller noe annet sted syntes jeg bare er tull..hva med de som slafser og eter..hoster og harker..syntes de kan gå ned i en sofa i kjelleren jeg,sammen med de som ikke takler en pupp..for oss ammende er en pupp en matstasjon..ungen må jo få mat..skjønner ikke de som syntes det er støtende jeg..
Og ikke minst..når man skal inn på en buss..hvorfor tror alle da at vi mødre klarer å løfte opp en vogn alene og inn på bussen.ingen klarer vist å lette på rompa og hjelpe til.hmmm..
ler litt for meg selv nå..morsom tråd..
|