|
Sv: Carbalose og andre greier
Hei hei! Og velkommen hit, og gratulerer med en god avgjørelse
Jeg skal slenge fram pekefingeren litt med en gang, jeg... Altså , erstatningprodukter kan være helt genialt, men for de fleste kan det lønne seg å kutte helt ut alt som er søtt, ettersom det i mange tilfeller viser seg at 1)vekttapet kan stoppe opp, eller 2)at man trigger et høyst uønska søtsug.
Jeg vil bare anbefale altså, å kutte ut alt søtt på en gang, selv om det viker kjempevanskelig med en gang. Personlig forsvant søtsuget på en ukes tid, og nå som det godt er under kontroll, KAN jeg unne meg noe søtt på et helt annet grunnlag enn før, jeg har lyst på, men føler ikke at jeg MÅ ha.
Det er nå engang sånn at sukker er avhengighetsdannende , og å erstatte det med kunstig søtning blir som å bytte ut en avhengighet med en annen.
Men om du klarer, så kan du bare kjøpe splenda på butikken (de selger det de fleste steder, ikke så dyrt heller) når du har fått søtsuget under kontroll.
Dette er bare ment som tips, altså! Jeg vet at det ikke var dette du lurte på, men det kan være greit å ha det i bakhodet for en optimalt vellykket diett, og alle er ikke like, så det lønner seg å prøve seg fram
Lykke til!!!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|