Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 22:57   #5
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Jeg vil ikke se bort fra at ditt barn kan reagere på en bestemt matvare selv om du ikke finner andre symtom. Jeg syns du skal velge bort en og en matvare for så å gi ham det igjen for å se om det blir forskjell på lynne.

Men uansett så skal en jo velge mat med lav GI til barn for å prøve å få ett så stabilt blodsukker som mulig. for med høyt blodsukker så klarer de ikke å sitte stille og med lavt blodsukker så blir ADHD barn lett irriterte og kan reagere med å slå eller sparke. Andre barn med lavt blodsukker tyr gjerne til tårene.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat