|
Sv: Ingen andre som går på Eurodiet her nå?
Ja, gud, det var så kjipt å sitte der uten å gå ned, følte kurslederen mistenkte meg for ikke fortelle hva jeg egentlig spiste, tiltross for at jeg førte inn alt jeg spiste i alle disse månedene. Tror i ettertid jeg kanskje spiste alt for lite i forhold til hvor mye jeg var i bevegelse, trente utrolig mye på den tiden.
Jeg begynte å trappe ned på karbo tirsdag, onsdag og så halvveis i gang i går, og har begynt med full kur i dag. Føler meg bra, har vært litt sulten, men ikke for ille. Drikker peppermyntete som "kos", har ikke klart å kutte ut all kaffe latte, skal se an før jeg kutter den ut. Vet bare at jeg kommer til å savne melken i kaffen veldig mye, så vil heller ofre suketter i teen. Hva har de forresten sagt til deg om melk? Minnes noe om at det er greit med litt skummet, eller er det ønsketenkning?
Har tenkt å følge kuren mest mulig slavisk, da det er "juksingen" som kommer gradvis med sukkerfri sjokolade, etc, som fører til at man ikke går ned. Og så skal jeg virkelig jobbe for å få i meg nok grønt, slik at magen har litt å jobbe med.
Synes produktene er helt greie, men den viktigste motivasjonen for meg er at jeg føler dette er "siste sjanse", at jeg bare må holde meg til kuren, og holde ut, ellers vinner fettet.
Lykke til i overimorgen, vi få backe hverandre opp!

|