Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 11:29   #16
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Det irriterer meg....!!!

Opprinnelig lagt inn av donjuanwannabe, her.

Viser til mitt tidligere svar (som er sannheten).

Det er ikke mulig å gå oppå en person hele dagen og se hva denne spiser. Hvis hun spiser masse is og sjokolade en uke så kan jo den neste uken være helt uten. Og neste uke deretter osv osv. Eller at hun ikke spiser så mye annet den uka hun spiser sjokolade og is. Prøv å følg henne 1 mnd. da og se hvor mye hun spiser.

Det er ganske godt mulig, faktisk
Samboeren min er tynn som en strek, og jeg får som regel med meg hva han spiser, pluss at han legger ut om all pizzaen og brødskivene han tyter i seg på jobb.
En vanlig dagsmeny (som er representativ for hele uken, i hvert fall i helgene) for ham ser noe sånt ut; ikke noe frokost, fem brødskiver på jobb, et par pizzzastykker eller lasagne på jobb, hjem og får lavkarbomiddag av a mor (undertegnende), men gjerne med pommes frites e.l i tillegg, i løpet av kvelden; fra en halv til en hel sjokolade (200 grams), minst en halv liter pepsi, kanskje fra noen jafser til en hel potetgullpose, og om han orker, en burger eller knekkebrød.
Så jeg vet at folk fungerer annerledes! Han er tynn som en strek, har definert kropp og overhodet ikke mage. Men sånn er hele familien hans.
Hvordan blodårene hans ser ut, er en helt annen sak. Jeg blander meg ikke borti det jeg. Han vet hva jeg mener

::

En annen sak, jeg synes ikke Wenche er noe spesoelt, hun virker stressa og litt prippen, minner meg om en tante jeg har... Men det er jo ikke saklig i sammenhengen da. Jeg synes Lise på frokost-tv (og frokost-tv i sin generalitet) er bedre. Ikke akkurat lavkarbo hun heller, men hun snakker i det minste varmt om en del mat som kan samsvare med hva vi mener er riktig å spise
Søt og morsom er hun også!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat