Vis enkelt innlegg
Gammel 13-04-07, 08:53   #149
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Grønnsaker - nødvendig eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Sikkert mange som åpnet denne tråden nå i spenning om hva den erklært "onde" brukeren nå ville si................

Fikk meg nesten til å plukke fram historien om Jekyll og Hyde
For ikke å si den herlige Erasmus Montanus og disputasene mellom nevnte fyr og Per Degn. Særlig oppsetningen med Gisle Straume som Per Degn er et herlig skue og en herlig opplevelse.

(Gisle Straume var han som spilte lektor Tørdal i Stompa-hørespillene)

Så alvoret:
Jeg har ikke så mye mer å si om selve temaet - det neste som gjenstår for meg her er dokumentasjonen rundt eskimoenes levealder - at den ikke skyldes dårlig kosthold som sådant eller derav mangelsykdommer - men det er jo ikke egentlig en sak om du eller jeg skal knaske brokkoli eller ikke. Mer et forsvar og sannhetsframlegging om en forfulgt minoritet.

Det vil neppe støte noen andre enn de som er imot et kosthold med mye fett / protein og det er vel ikke så mange av dem her.....

Jeg skjønner du har det morro nå, Slaskalainen...

Her inne har vi faktisk hatt høy toleranse for mye og mange, men intoleranse, det tolereres heller ikke her inne.

Hvis du ikke skjønner hvorfor både moderatorer, administratorer og andre her inne på forumet reagerer både på tonen i dine innlegg og den karakteristikken du har brukt både mot moderatorer, administratorer og andre her inne, ja da må du seriøst ha et problem.

Dette er ikke et forum for din underholdning, Slaskalainen, dette er et forum for folk som har store og alvorlige problemer med sin helse på grunn av dagens kostholdsanbefalinger i det norske samfunnet. Vi har derfor stor takhøyde for å akseptere folk for de de er, men måten du opptrer på her inne, Slaskalainen, den er arrogant, lite inkluderende og direkte injurierende.

Folk som sliter med mye overvekt møter ofte slike holdninger ute i samfunnet, og for mange er dette forumet et befriende pusterom i så henseende. At enkelte da benytter friheten og forumet til den type forumaktivitet som du bedriver her inne, ja det er direkte respektløst ovenfor de andre forumdeltagerene her inne.

Jeg ser at du nok en gang ikke er såpass at du selv tar en utfordring på samme måte som du krever at andre her inne skal ta dine, og det sier i grunnen sitt...

Ut fra måten du tidligere har uttalt deg, trodde jeg faktisk at du var en person med prinsipper og holdninger, og at du sto på det du mente og sa. Men når du i en egen tråd her inne med fynd og blest takket for deg her på forumet, uten å gjøre alvor av dine egne handlinger, ja så er det ikke stort mere å si om din forumaktivitet...

Opprinnelig lagt inn av slaskalainen, her.

Ikke maten , men

Ettersom Moderatorene stenger en av ”mine” tråder og tar den vekk uten at jeg får noen beskjed om hvorfor, en slags siste Sovjet-stat, kan fru Aline og hennes sammensvorne i samme sleng få ekskludere meg fra forumet. Slike regimer trodde jeg var avskaffet i Europa.

Ingen sure miner.

Farvel.

Da gjenstår det å se om du er konsekvent, og faktisk står for dine egne ord, handlinger og uttalelser.

Til moderatorene og administratorene;

Jeg har ikke tidligere brukt denne type innlegg, men nok er nok.

At enkelte velger å fokusere mye av sin forumaktivitet rundt negative omtaler, beskrivelser og karakterisitikker av både forumet, forumdeltagere, moderatorer og administratorer her inne, ja det finner jeg direkte respektløst, og er en type forumaktivitet jeg mener vi ikke er tjent med å ha her inne. Det er mulig at enkelte ser dette forumet som en form for personlig underholdning, men dette forumet er ikke en arena for den type aktivitet.

Om jeg tar feil i så henseende, ber jeg om unnskyldning for det, men det er en grense for hvor mye kverulering og direkte laterliggjøring av forumet man kan finne seg i før man reagerer.

Sigmund.

.

Sist redigert av Ziggy : 13-04-07 kl 09:23.
Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat