Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 20:55   #6
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Hei, å jeg kjenner igjen de tankene om seg selv. Men jeg er helt enig i de svarene du har fått, ikke la en fordømt firkløver ødelegge for deg.
Jeg ser du er på ketolysekuren, og det er en ypperlig kur! To sprekker på den tiden er ingenting, les litt i dagbøkene til de som har gått på samme kur som deg, eller Atkins som også er en ketogen diett, så ser du at du ikke er alene om å falle i gamle mønstre.

Et godt tips er å IKKE ha godteri i huset, skrive handlelister før du går på butikken, sånn at du i det minste ikke handler på impuls. ALDRI GÅ SULTEN PÅ BUTIKKEN!
Og bruk dette forumet for det det er verdt, lag deg en dagbok (dersom du ikke alt har en) skriv opp hva du spiser, folk kommer som regel innom, og om du iviterer til rådslag og sånn, så får du masse bra tilbakemelding. Pust dypt og slett alt det gamle fra harddisken. Dette har egentlig ingenting med viljestyrke å gjøre! Det har med lysten til å leve det livet man ønsker for seg selv, få en fin kropp, en god helse. Jeg er kjemperedd selv jeg, for å bli noe annet enn jeg er vant til å være, selv om jeg har vært tjukk hele livet, og har tidvis trodd at å bli tynn er min største drøm, men det er det jo ikke. Min største drøm er å ha det bra Og for å ha det bra, så bør det indre matche det ytre, man må samarbeide med kroppen, og så best man kan akseptere den på veien. Det er liksom en av mine harelabber da
At man sprekker og putter i seg en sjokolade, behøver man ikke å tenke for mye på, men på et dypere plan kan det bety at du er redd for å gjøre deg selv noe godt, bli frisk, rask og lekker! Mange tror nok ikke at de fortjener det, uten å påstå for mye, ettersom jeg ikke kjenner deg.

Jeg håper det beste for deg, lykke til, hold deg på forumet og stå på!!

PS: Griser svetter ikke

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat