Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 20:41   #4
Tuppen
Seniormedlem

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: ut i bygda utenfor ålesund
Alder: 41
Tuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastiskTuppen er bare helt fantastisk

Sv: Ja, dette gikk jo til h.....e!

Opprinnelig lagt inn av villebill, her.

Jeg sprakk så det small Hadde en firkløver i skapet, og den tok jeg rotta på, ja! Trodde at "denne gang har jeg funnet en kur som jeg kan klare å følge". Joooooda, dette var 2 sprekken på 3,5 uke Arrrggh. Hater meg selv nå! Eier ikke et snev av viljestyrke! Dette var liksom siste forsøk på slanking, før jeg rett og slett opererer magesekken. Hater å være feit. Hater livet mitt nå. Nå har jeg ødelagt ketosen for flere dager frem igjenna, og går sikkert opp i vekt også....

Er bare skikkelig deppa. Hater å se meg selv i speilet, nekter å fotograferes, spyr av den digre magen som velter over de enda større lårene når jeg sitter. Snart er det sommer, og den hater jeg ihvertfall; vil ikke gå lettkledd, og svetter som den grisen jeg ser ut som i varmen.

Du! alt du har gjort hittil skal du glemme, du kan ikke gjøre noe med det uansett... det hjelper heller ikke å tenke på det.. tenk heller at du starter på nytt nå- og være litt mer streng med deg selv... alle har en eller annen form for sprekk... og du er helt sikkert nydelig som du er nå- men spiller kanskje ikke rolle hva vi sier.. men hva DU selv føler er noe annet... men tenk en ting neste gang du ser noe godt som du ikke skal spise : vil du ha denne følelsen enda en gang til?

klarer jeg dette så klarer du dette! jeg har hatt mange sprekk, men det har gått fint uansett... gå inn på journalen min så ser du bildene- det er FAKTISK mulig... så ikke la noen sprekker ødelegge deg!!

Tuppen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo inntil videre Svar med sitat