Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 20:09   #47
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

18 kilo er da også litt av en bragd!!! Flink du!!!

Jeg spiste bare ferdigstekte kyllinglår. Synes de fra Prior er best, og krydderet tenkte jeg ikke på.

Det som funket best for mitt karbosug, var fett... Jeg små-spiste koteletter hele tiden de to første dagene, men så VIPS!! var alt sug borte!!

Du klarer dette, det har du jo bevist for deg selv før!!

Ønsker deg iallefall masse lykke til!!!

BIIIIIG

Jo takk, men det er så trist å tenke på at alt er tilbake igjen.Må tenke på at jeg starter på dag 1, og ikke tenke tilbake og anklage seg selv for alt mulig gammel gruff. Og gjort er gjort, og spist er spist!

Men motivasjonen for å stå og lage spennende salater, og middager fra grunnen av, er ganske borte! Jeg var flink i 2004. Føler meg ikke flink nå, men har begynt på jobb igjen etter å ha vært sykemeldt store deler av graviditeten, og hatt permisjon. Og arbeidsbuksene holder på å sage meg av i livet!

Får kjøpe koteletter og kyllinglår i morgen! Og ligge unna natreen....

Takk for oppmuntringen, Lokkebiff! Skal rapportere om en uke uansett om det går bra eller dårlig!

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat