|
Sv: Bare noen tips (før du gir opp?)...
Opprinnelig lagt inn av mam, her.
Jeg har lyst til å prøve dette jeg også. Men jeg har lyst til å prøve ALT jeg leser om når noen lykkes så bra. Fordelen med dette er at jeg slipper å tenke så mye på tilbehøret. Det er det som tar tid, og tid har jeg lite av. Høres fristende å steke opp en masse koteletter og så har jeg middagen klar for meg i flere dager.
Men jeg vet at det ikke trenger å gå så bra for meg. Å kutte ut Natreen-tablettene i kaffen blir det verste. Jeg har blitt avhengig av kaffe med søtsmak.
Lokkebiff, drakk du bare vann? Te? Kaffe? Å gå ned 24 kilo på 3 mnd høres ganske utrolig ut! Gratulerer! 
TUUUUSEN TAKK!!!
Det var ganske uvirkelig der og da, hodet fulgte ikke helt med i nedgangen, så det var litt rart å SE en slankere utgve av meg selv i speilet, når jeg forventet noe annet... Jeg måtte liksom bli kjent med meg selv på nytt, men ÅH så DEILIG!!!
Jeg drakk faktisk kaffe og grønn te. Og maaaaasse vann!!!
Ang. søtning og slikt, er det et HELVETTE de første 2 dagene.... Men så går det over, og med den mestringsfølelsen en sitter igjen med, er det virkelig værdt "slitet" i de 2 dagene!!!
|