Vis enkelt innlegg
Gammel 12-04-07, 13:01   #1
Miriam
Medlem

Medlem siden: Apr 2004
Miriam har en fantastisk aura rundt segMiriam har en fantastisk aura rundt seg

Må gå ned noen få kilo litt fort!

Begynner å gi opp snart. Har fortsatt mine 8 kg ekstra og de rikker ikke på seg. Kiloenene sitter godt på meg og vises da jeg er liten av vekst.
Har aldri før hatt et vektproblem før etter siste fødsel.
Hver vår de siste 3 årene klarer jeg å gå ned ca 4 kg av de 8 og vekten holder seg til mørketiden kommer. Men da fyker den opp.
Men nå står vekten bom fast.
Spiser ikke mere om vinteren og jeg er en person som ikke er så mye i ro. Ikke spiser jeg sukker og hvetemel og tenker lavkarbo. Kostholdet har jeg alltid vært opptatt av og spiser mye grønnt b.la.
Men jeg er skitlei av å ikke kunne unne meg noe uten å fyke opp. Akkurat som om kroppen min ikke tåler kosten andre tåler og som anbefales av b.la Grete Roede.
Ei helg med normal sunn kost ødelegger allt for meg. Kan ikke unne meg en potet eller litt snacks. Skal jeg kose meg ellers så spiser jeg mørk sjokolade og nøtter.

Jeg tor lavkarbo er noe for meg og før har jeg gått ned men ikke nå.

Har vært mye tull med kroppen min etter siste fødsel og derfor prøver jeg nå akupunktur. Og jeg prøver nå å innta ekstra omega 3 da jeg utifra kolestrolet ser at jeg får i meg for lite fett.
Spiser ikke smør eller eller annet fett.

Min datters konfirmasjon nærmer seg med stormskritt og jeg må inn i bunaden. Eller det vil si min mors bunad. Min er mulig å passe.
Har ikke tro på raske løsninger men jeg må ned 3-4 kg på en måned.

Noen som vil komme med råd og evnt en kostplan?

Er noe desperat nå.

Miriam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo! Har 8-10 kg som sitter som spikret men nå skal de av. Svar med sitat