Vis enkelt innlegg
Gammel 10-04-07, 23:55   #27
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Jeg har ikke spist annet enn nøtter av snop denne påska. Kjøpte inn godt med det, og lot være å ta en eneste sjokoladebit borte, og det ble da satt fram nok av det!

Er helt enig med dem som sier at det å ta litt er farlig. Har selv prøvd planlagte "sprekker", og det utløser sukkersuget på null komma null!

Det er vel en slags avhengighet, ja. Jeg har i hvert fall alltid vært sånn, at hvis jeg tok bare en eneste bit av noe, ja så ble veldig vanskelig å stoppe før det var tomt. Men; jeg kunne la være om jeg var motivert nok. Sjokolade var det vanskeligste å slutte med, men med lavkarbo gikk det ganske lett.

Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat