Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 12:42   #3
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Reaksjon på laktose kan føre til Hyperaktivitet... Men jeg skjønner ikke hvorfor denne damen synes det er for enkelt å gjøre noe med kostholdet til ungene, når hun likevel tror det skyldes kosten....
Eller jeg forstår henne veldig godt... Hun er blandt de som ikke skjønner at det er en sammenheng mellom hva vi putter i oss og hvordan vi har det... Det er det ikke annet å gjøre med, enn å la hene leve i sin uvitenhet til (og om) hun blir klar for å åpne seg...
Men det er jo litt betenkelig å kopiere neo noen har skrevet i en PM og legge ut i et forum?
Veldig kjedelig å bli dratt inn i en slik forsvarspossisjon som du er nå....
Det beste du kan gjøre fo egen del, er vel å ikke la deg trekke inn i slike diskusjoner,- for det krever så masse energi...

Noen har oppdaget at kosten påvirker hvordan vi har det og hvordan vi ser ut.. Andre ikke... og de som ikke har oppdaget det, de har gjerne problemer med kostholdet sitt selv og har mange følelser knyttet til det, og blir umulige å diskutere på fakta med tilog med....

Så det beste du kan gjøre er å stole på egen kompetanse... For tenk på all kunnskapen du aktivt har ervervet deg til det beste for deg og din familie, og tenk så godt dere har det nå... Hva så om noen sitter i sitt liv og er skeptisk... Det er deres skepsis, -Ikke la dem dra deg ned er det vel jeg prøver å si...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat