Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-04, 19:22   #2
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Du skrev tidligere at du hadde spist veldig lite de siste dagene, gjorde du ikke? Da vil dine glykogenlagre (=sukkerlagre) i lever og muskler være tomme. Mer tomme enn om du var i vanlig ketose med mat. Jeg tror det er oppfyllingen av disse som kan være svaret på hvorfor du ikke hoppet ut av ketosen. Dersom du i tillegg trente denne dagen, kunne du fylle opp glykogenlagrene enda en gang. Jeg har ei venninne som kan spise brød i ketose... det viser jo også at det er store individuelle forskjeller. Kanskje du rett og slett bare er av de "heldige"
Dersom du ikke hadde spist karbohydrater i dag, så hadde nok ketosen holdt seg like fin framover. Leser du forresten Mat&Helse? Fikk bladet i posten i går, og der står det at det kan være fordelaktig å ha karbo-dager innimellom...
Kos deg i helga!

MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat