Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 12:29   #9
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Noen annen grunn til at vi ikke skal spise så mye frukt enn

På Atkins kan du i prinsippet spise "hva du vil", men det er snakk om å finne sin egen toleransegrense. Og de fleste som velger å følge Atkins vil jo også være mer følsom for mange matvarer om de måtte begrense seg i utgangspunktet, særlig når det gjelder faren for tilbakegang av livsstilssykdommer og overvekt.
Så de fasene som er etter induksjon er til for å innføre matvarer på en forsiktig måte og finne ut hvor mye karbohydrater og matvarer i det hele som man tåler før det går gæli igjen...
Enkelte ting er jo opplagte også. Som store mengder frukt er lik masse sukker i en viss form, og det er jo ikke bra i store mengder.
Men frukt har en del andre bra ting, som f.eks sitrusfrukt som er (som relgel) proppa med c-vitaminer!
Men det er jo snakk om å bruke god lavkarbisk fornuft også. Jeg tviler på at jeg kan spise frukt av all hjertens lyst igjen. Men så er jeg ikke kjempeglad i frukt generelt lenger heller... Noe som for en feit person kan oppfattes like mye som kjerkjebanning som det å si at man liker majones og meierismør

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat