Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 09:11   #23
Large99
Juniormedlem

Large99 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Kongsvinger
Alder: 53
Large99 er på en erverdig vei

Sv: Påsken masse snop overalt, Spisedag?

Nå er jo påsken over, men godis og annet dritt blir vi nok eksponert for i massevis fremover uansett...
Selv om jeg er mann opplever jeg jo søtsuget, men IKKE etter 3-4 dager på lavkarbokur. Suget blir helt borte, og hvis jeg sånn psykisk sett "får lyst på noe" søtt, så slenger jeg i meg noe fett. Nok fett, så blir suget etter det meste borte...

For et par uker siden prøvde jeg med en dag med "vanlig" mat (les møkkamat). Smultringen smakte helt jævlig. Klemte på med mye annet rart, og etter en dag med masse karbo og dobesøk smakte sukker godt igjen.
Det endte opp med at spisedagen varte i mye over en uke. Huden ble tørr, jeg ble fortere irritabel, opplevde konstant søtsug (selv om jeg er mann), pluss en del andre negative ting.

Måtte ta meg skikkelig sammen, og de første dagene på lavkarbo var en skikkelig prøvelse. Men nå er jeg tilbake der jeg var. Var på skikkelig "rølpe-fest" i går, men klarte å holde meg unna det meste, til og med alkohol. Drakk pepsi-max og spiste peanøtter.

Jeg tror at det beste er å ha en "null-visjon" på karboer. Ser at mange av dere koser dere "med bare litt", men min erfaring fra tidligere er at det er med karboer som med alkohol... Litt innabords øker bare lysten på mer.

Så; Når suget kommer; Sett majonestuben til truten OG KLEM TIL!!!!

Hvordan har det gått med dere i påsken?