Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-07, 02:24   #179
Lizzard_no
Nytt Medlem

Lizzard_no sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Alder: 53
Lizzard_no er på en erverdig vei

Sv: Hvem er vi? En liten presentasjon av oss med mer enn 30 kg for mye

Hei. Jeg veier pr dags dato 104 kilo. Før to svangerskap veide jeg 55. Jeg innser at det er meningsløst å veie så lite nå, men jeg ønsker meg ned til 65 kilo. Hvordan jeg skal få til det er jeg litt usikker på ennå, men jeg har lavt stoffskifte og ble dirigert inn hit av ei nettvenninne. Jeg håper at et kosthold med minimalt med karbohydrater kan hjelpe itillegg til trening. Jeg begynner nå på tirsdag. Jeg har en annen venninne som gjerne vil trene sammen med meg, så det blir å melde seg inn der hun trener. Håper virkelig at dette hjelper, for nå skriker ledd og sener i smerte under vekta når jeg rører meg. Jeg har to ganger endt opp med å slutte å spise på grunn av depresjon og mye jobbing, så jeg tar meg en tur til legen med det første og lager en oppfølgingsplan månedlig hos ham. Takk for at dere er til og viser at det virkelig er mulig å gå ned så mange kilo. 40 kilo er mye, det. Også må jeg nok skaffe meg en sånn fancy teller jeg også

Lizzard_no er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo og trening. Svar med sitat