Tråd: Grøss og gru
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-04, 14:31   #15
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 66
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Iset

ja jeg skal det! men mange av disse symptomene har med candidaen å gjøre også regner jeg med. har vært hos legen ang muskelsmerter (jeg er totalt spent overalt, har vært det i mange år, og klarer ikke slappe av uansett hva jeg gjør), men han bare sier det er stress og at jeg må slappe mer av. jeg har sagt jeg ikke klarer det, men han vet jo ikke hva han skal si eller gjøre. i tillegg tror han ikke på candida (de fleste leger regner candida som alternativt overtro ), og mener det sunneste kostholdet man kan ha, er et grete roede kosthold. så det er slitsomt å snakke med ham, selv om han er utrolig grei ellers.

men jeg kan jio sjekke om det kan være noe annet...

merkelig at han ikke har fora deg med muskelavslappende da,hvis han er av den gamle skolen:-)
Problemet er jo at legene ikke kan tro andre ting enn de har lært før det er godkjent innen forskning,selv om det finnes en del leger som er åpne for nye ting,tror jeg det er langt mellom dem.