Tråd: Bocca 70%
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 23:31   #31
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bocca 70%

Hehe, takk, DJW! Og sjokolade er egentlig den eneste godterigreia jeg noensinne har likt sånn ordentlig!

Men jeg bryr meg jo ikke så mye om kalorier jeg da. Men om det er mye sukker i det, ja, da er det jo ikke bra uansett, i hvert fall ikke for meg.

SItter og drikker vin i skrivende stund, skal bare ta et glass før jeg stikker til en kompis.
Og denne vinen er søt, fy fasan! Jeg kjenner det prikker i fingrene bare etter et halvt glass!
Så det er nok sant, det at toleransen for sukker går ned på lavkarbo.

Men jeg skal jammen meg treate meg selv med en fedons franske sjokkiskake om en stund. Så flink har jeg vært, og det er bare velstand å skue!
Men da blir fruktosen byttet ut med splenda, og søtti prosent sjokolade byttet ut med 86!

Men tilbake til bocca, er det ikke faktisk ulovlig å ikke oppgi næringsinnhold i en matvare? Mente det jeg. Og jeg har jo også sett at det ikke er det. Blanda den med freia sin lille mørke. Men dette er Nidar Bergene. Kanskje sende en mail og bjeffe litt??

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat