Vis enkelt innlegg
Gammel 07-04-07, 18:45   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp! Bosch Vaskemaskin!!

Og det ble perfekt!!!
Jeg vil bare anbefale nitor klesfarge over alle andre, altså. Håper det ikke anses som en snikreklame, men den er så innmari mye bedre enn alt annet jeg har prøvd. Nå driver jeg å farger alle klærne mine burgunder Snart har jeg bare burgunderrøde og svarte plagg, haha.

Dette var et armforkle, et par snodige bluser, en topp, et omslagsskjørt, en hengslekjole -alt fra min farmor, i og i snodige -men litt skrikete mønstre. Ble så bra! Fortsatt mønster, men bare i nyanser.
Samt en bomullsstrømpebukse i rastafarifarger (striper) som jeg synes er dødelig kul, og gikk masse i før, men jeg klarer ikke å gå i så starke farger lenger.

Blabla bla. Snart på tide å sprette vinen og treffe mennesker nå

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat