Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-07, 21:40   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Rødt kjøtt øker sjansen for kreft!

Genene våre har ikke forandret seg siden vi ble til faktisk. Tror jeg har lest om 0,2 % forandring i våre gener siden menneskets fødsel men det er jo så lite at det er ubetydelig.

Rødt kjøtt er ikke farlig nei. Selv om de i steinalderen kanskje ikke spiste rødt kjøtt hver dag så betyr det jo ikke at det er noe galt med det. Det har jo med tilgjengelighet å gjøre. Før jaktet man på maten, i dag så er det jo bare å gå i butikken og "jakte". Ikke mye energi som går med til å skaffe mat i dag nei.

Slike oppslag om hva som galt å spise eller ikke må vi bare leve med. Jeg vet heldigvis hva som er bra for meg å spise. Rødt kjøtt er animalsk, og animalsk kjøtt er kjempebra å spise. Korn derimot... Og potet.. Nei, takk sier jeg da.