Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-07, 12:34   #4
silje
Seniormedlem

silje sin avatar

Medlem siden: Apr 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
silje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurssilje er en virkelig god ressurs

Sv: Rødt kjøtt øker sjansen for kreft!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, kreft var jo særdeles utbredt i urtiden, så jeg skjønner jo at dette er logisk.

Det argumentet holder jo ikke.
Jeg vil tro at studier på mennesker som lever i dag og som spiser rødt kjøtt er mer relevant for meg enn mennesker som levde i urtiden og som spiste rødt kjøtt.

Jeg innbiller meg iallfal at jeg ikke på noen måte har et levesett som ligner på det de hadde i urtiden, og dersom vi tror på evolusjon, så har nok genene våres endret seg en del også.

Jeg vil også tro at datidas rødt kjøtt var mye reinere enn det vi spiser i dag, med tanke på all forurensningen og hva dyrene spiser. Dessuten, spiste de virkelig rødt kjøtt hver dag? og flere ganger om dagen? Det trodde jeg ikke...

Silje

silje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat