Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-07, 16:39   #11
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Sv: Heling av bruddskade?

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Jeg har vært uheldig og brukket lårbenet. Det er skrudd sammen igjen, og jeg har fått beskjed om at det er 80% sannsynlig at det vil gro (dette er statistisk, ikke en individuell vurdering av mitt tilfelle).

Er det noen vitaminer/mineraler jeg bør spise ekstra mye av for å hjelpe helingsprosessen?

Takknemlig for svar!

-

Du har min fulle sympati, ikke noe morsomt dette her. De resterende 20% som ikke gror tror jeg kommer av at de ikke klarer å holde benet i ro eller legen ikke har greid å skru bena riktig sammen igjen.

Kalsium, Magnesium og D-vitamin vil jeg tro er viktig her og sikkert tusen andre mikronæringstoff. Det viktigeste er vel at du har en riktig balanse mellom de forskjellige næringsstoff.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat