Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Har det skjedd endringer med produktene - eller er ikke Atkins og du helt enig om hva dere mener. Eller......er det jeg som ikke skjønner noe her..... Fryktelig redd det er det siste, men da vil jeg jo gjerne bli forklart det da.... 
Vet ikke jeg Fedonisten, det finnes flere typer baconsvor/gull/crisp i butikken......Alle leverandørene har sitt eget. Såvidt jeg husker var Maarud ikke krydret med sukker i sist jeg så på pakken. Men jeg kan ta feil altså !! Den siste quoten er klippet inn av meg men skrevet av Maarud - det var tekst til bildene jeg limte inn i samme posten !
Atkins jeg jeg er helt enige vi - og jeg mener fremdeles det samme. Jeg sier jo at begge kan spises !! Presiserer bare at man bør begrense seg. Ikke bare på grunn av krydder, men av saltmengden !! Baconcrisp/gull/svor som er laget av svor ER lovlig. Også MED krydder. Men med det som er krydret bør en være litt forsiktig med mengden også siden det hos noen er sukker i krydderet. Mye av det baoncrisp som selges har ikke vært i nærheten av griser i det hele tatt, men er laget av poteter og mais etc. Noen ganger står det ikke på posen engang.
Jeg fant iallefall ut at de to fra Maarud så ut til å være de beste !
.....ble du enda mer forvirra nå ???