Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-07, 09:24   #6
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Ketose eller flere karber????

Har legen dobbeltsjekket for kyssesyke/Mononucleose?
Jeg fikk det mens jeg gikk på videregående og hadde det omtrent som du beskriver. Problemet var at jeg hadde hatt det i nesten en mnd før jeg gikk til lege med det, og da var infeksjonen på vei tilbake i kroppen slik at det ikke slo ut på de vanlige testene. Heldigvis var det en legesekretær der som hadde opplevd det samme som meg og insisterte på at det burde sjekkes nøyere. (pluss at over halve fotballaget mitt hadde det, njoe som jo tilsa at jeg også hadde fått det... )
Tror de tok seks eller sju tester får de endelig fikk konstatert det og jeg fikk skikkelige medisiner. Da hadde jeg hanglet i litt over 2 mnd, og det gikk enda flere uker får jeg var frisk nok til å gå på skolen.
Så jeg ville bedt om en ny utredning av det....
Tar du vitaminer og kosttilskudd?