|
Andre som er lei av bacongull og grillkrydder?
Sender mail til Maarud, prøver å få dem til å lage bacongull i andre variasjoner enn det grusomme grillkrydderet!
Hva med f.eks. pesto og feta-smak? Ost og løk? Jeg er dessuten sikker på at bacongull kan lages i en søt honning-aktig variant (hvem her har smakt honning-glasert svineribbe?)
If all else fails så kan de jo lage en "natural" variant som vi kan smakssette selv?
--------------------------------
Min mail til kraftfoodsnorge@krafteurope.com :
Hei!
Takk for at dere lager en av de få snacks'ene vi "lavkarbo-folk" kan spise. Dere har til og med begynt å merke posene med "2,5% karbohydrater" så jeg regner med at bacongull har fått en fin oppsving etter som lavkarbo-diettene brer om seg, kjempebra! :-)
Håpet mitt er nå at dere kan lage bacongull med andre smaksvarianter enn det grusomme grillkrydderet dere har på. Har gått på lavkarbo-diett i to måneder og har gått ned 7 kilo. I løpet av den tiden har jeg spist 100% mer bacongull enn jeg har gjort tidligere i livet!!! MEN grillkrydderet tar sakte men sikkert livet av lysten til å spise bacongull...
Er ikke dette et supert oppdrag for produktutviklingsavdelingen deres? Dere kan jo glatt kuppe hele lavkarbosnack-markedet med dette! Det er bare å gløtte til øl-produsentene for å se at lavkarbo-markedet brer om seg så hvorfor ikke være i forkant?
Lavkarbo hilsen fra Maarud-elsker :-)
|