Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 19:00   #5
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Splenda og fruktose

Opprinnelig lagt inn av Mentos, her.

Regna ut at det er ca 53 karbohydrater i den, kan det stemme.. da blir det i såfall 3,3 karbohydrater per stykke hvis man deler den i 16 stykker.. kan det passe med 16 stykker på en sånn kake?

i såfall skal jeg lage sånn i påsken

Smaker den sån ca vanlig suksesskake`?

Jeg har ikke regna på det, så det kan sikkert stemme. Jeg teller ikke så fanatisk, men vet jeg var i ketose sist jeg lagde den, da var det ingen problem å gå ned selv om jeg spiste noen kakestykker. Jeg bruker en vanlig rund kakeform når jeg lager den, tror kanskje det blir litt små stykkene viss du deler i 16?

Jeg lagde den og serverte den til en venninne som ikke spiser lavkarbo, hun kjente ikke forskjell (visste ikke at den var med splenda) på vanlig suksessterte, eneste som var litt probl. var at bunnen ble litt tørr, men tror det var pga den ble litt mye stekt.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat