Vis enkelt innlegg
Gammel 01-04-07, 15:38   #1
siljel
Juniormedlem

siljel sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
siljel er på en erverdig vei
Smile

Savner du en nettbutikk kun for store, flotte damer?

Se siste innlegg - spørreundersøkelsen er nå på http://hjemme.noia.no/silje/

Da er det flott om vi hjelper hverandre!

Jeg har tenkt å starte en nettbutikk kun for flotte damer over størrelse 42. Jeg er selv størrelse 48/50, og jeg har alltid irritert meg over mangel på flotte klær til rimelig pris for store damer. Jeg har også familie og venner som føler det på denne måten. Nå er det nok, vi er mange flotte, store damer i Norge - la oss få vår egen butikk!

Enten føler jeg at det er ordentlig tantete klær - jeg er ung og ønsker kle meg ungt! - eller så er butikkene for store damer svært dyre.
Jeg synes det er dyrt med klær til over 600kr per plagg. Derfor ønsker jeg å starte en butikk for flotte, store damer i hele Norges land - på internett. Moderne, flotte klær til en levelig pris. Det skal være trygt og enkelt å shoppe. Personlig kundeservice og hjelp, av en som virkelig vet hva kundeservice vil si - og hvilke problemer store damer har i forhold til klær.

Føler du det samme som meg? Kunne du, eller kjenner du noen, som hadde stilt seg positiv til en slik butikk?

I forbindelse med forretningsplanen min, trenger jeg en markedsundersøkelse for å kunne søke om lån etc. Da jeg ikke er noen millionær som har råd til å betale dyrt for at profesjonelle gjør dette for meg ,ber jeg om at:
Ladies - stand together!

Kunne du ta deg 10minutter til å svare på noen spørsmål?

Jeg trenger minst 50, helst 70-80, personer som kan svare. Kan du engasjere familie eller venner som er over størrelse 42? Jeg trenger svar fra så mange forskjellige personer som mulig - de som er skeptiske til internett og shopping (hvordan kan jeg få deg til å føle deg trygg?) til deg som er vant til å shoppe på nett.

Jeg ønsker også å selge undertøy, sportstøy og badetøy etterhvert - om det går bra nok med flotte klær til å begynne med!

Ta kontakt på en privat melding med din email, navn og tlfnr - og gjerne til venner/bekjente som sier det er greit. Undersøkelsen består kun av noen spørsmål, og all informasjonen blir helt konfidensiell - må kun oppgis som referanser når banken spør om grunnlag for undersøkelsen!

Ved spørsmål, kontakt meg gjerne. På forhånd - takk for hjelpen!

Sist redigert av siljel : 08-04-07 kl 00:00. Årsak: Lagt til adresse http://hjemme.noia.no/silje/
siljel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med kickstart pga insulinresistens - 50karb om dagen maks! Svar med sitat