|
Sv: Vanlig å ikke gå ned?
Opprinnelig lagt inn av Distrea, her.
Nei... jeg har ikke det. Men en dag ser ca slik ut.
Frokost 75g bacon og ett egg... litt paprika og purre
Lunsj ganske lik... eller litt salat og ost, med mye kylling, reker, kjøttdeig el. og et par SS med rømme
Middag, 100-150 gr kjøtt surret i smørr, litt fløte eller rømme, Litt blomkål/brokkoli
Ca halvannen liter vann, par kopper koffeinfrikaffe med fløteskvett, halvliter 7-up light
noen ganger spiser jeg litt baconcrisp eller paranøtter
Meget interessant. Om kanskje ikke så interessant i dine egne øyne.
Her virker altså ikke teoriene. Det er ikke noe galt med deg for det.
Ingen diett kan omfavne alle. Du ville sikkert fått bra betalt for å stille opp i VG's vektklubb med din historie. Men ikke gi opp.
At du er desperat er lettforståelig. Det er greitt å kutte grønnsaker for å se om det da kan løsne. De kan være en faktor som holder igjen. En gang gikk jeg opp 8 kg på 2 måneder, da jeg bare spiste grønnsaker.
(vi trenger ikke av noen her en lang redegjørelse om over og under bakken ).
Er du da redd for å få for lite vitaminer og mineraler, kjøp en multiboks. F.eks. koster en Vitaplex mindre enn 50 kr og gir deg tabletter for 100 dager.
Du trenger ikke bare ete kjøtt. Varier med kjøtt, fisk, ost, egg.
Noe som har hjulpet enkelte kan være å ekstremere litt. Dvs. å ete f.eks.
- bare kjøtt til et måltid
- bare fisk til et måltid (med meierismør som saus)
- bare ost og egg til et måltid
eller i blant hele dager med bare den ene inndelingen.
Kjedelig? Absolutt for mange det ja. Men iblant må man kanskje sparke i bakken, spytte i hendene og trøkke til litt. Kanskje løsner det av en slik streng inndeling av det, kanskje ikke.
Har du muligheter anbefales også å mosjonere på et nivå du klarer og liker. Det kan påskynde resultatet. Poenget for deg synes å være å få i gang raset, så får man heller være snusfornuftig senere.
Herbalife er noe som ofte hjelper de som ikke ellers år det til.
(ps: jeg har ingen tilknytning til det). Ikke nødvendigvis det moromste eller billigste, men ofte effektfullt.
Du var jo desperat sa du, så kanskje kan du vurdere litt i noe av de baner som er skissert her. Men selvsagt må du selv bestemme hva du gjør. Uansett, lykke til!
|