Vis enkelt innlegg
Gammel 31-03-07, 21:53   #15
cozymum
Medlem

cozymum sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Stjørdal
Alder: 41
cozymum er ny på veien

Sv: Cyzymums dagbok

Hei, hei. Ja, har vært litt slapp til å skrive. Noen dager siden sist. Jeg tok noen syndige pølser med BRØD (hvitt). Etter d var magen i opprør. Jeg var så forstoppet.Jeg fikket tips hos Bailineterapauten min, om Ortis "frukt og fiber" tyggetabletter. Har blitt mye bedre etter noen dager. Jeg tør ikke å spise brød, au magen min. Nei takk!

Men jeg har tatt meg sammen og kuttet ut rosiner, frukt og "mer bær" yougurt fra Tine. Jeg har gått ned 1 kg etter d. Jeg synes d går lettere etter hvert. Har vært flinkere med tilbehør; ruccola, cherrytomater, agurk, paprika, sukkererter, vårløk, gressløk osv. Maten er mer fristende og ikke fullt så kjedelig.

I dag var guttene, samboen og jeg på middag til svigermor. Hun servert sodd, jeg holdt meg unna gulrot og poteten. Til dessert fikk vi servert skjokoladepudding med vaniljesaus, jeg nøyet meg med kaffe. D gikk utrolig bra. Jeg har ordnet meg "lørdagsgodt"; en liten baconsvorpose og vaniljekesam med bær. Men jeg spiser mye mindre, har sluttet med mye spising på kvelden. Orket ikke alt. Håper på videre fremgang og komme enda bedre inn i denne livsstilen. Takk alle sammen. D hjelper med folk som dere!!!:klemme:

Mål; 68 kg BMI; 23,5 Midje ;85 Hofter;102 Rompe;102

cozymum er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomp Svar med sitat