|
Sv: Spise potet eller ikke?
Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.
Beklager om jeg tråkket over dine grenser. Vi har tradisjon for å være litt "vaktbikkjer" her ... Vi som har vært her lenge føler oss litt ansvarlige for å informere og si fra. Jeg vet at ikke alle setter like stor pris på det (de fleste gjør det), og det er selvsagt helt greit at du sier fra!
Når det er sagt synes jeg ikke tråden her har sklidd ut, og det er ikke noe irriterende med spørsmålsstillinga di! Som noen andre sier her, så er det en del vante tanker som blir ganske omsnudd etter en tid med lavkarbo.
God påske 
det var det jeg ville frem til..du tråkket ikke over..jeg tenker ikke på det sånn..men man blir jo i forsvarsposisjon med en gang..hehe..sier det igjen..er glad for alle svar og meninger..skjønner dere vaktbikkjer.. ..dere må jo passe på litt her..hehe
ja er som sagt ganske fersk ja...og jeg tror at jeg sikkert kommer til å forandre mening om visse ting etterhvert..tar vel bare litt tid..ting blir jo så "inngrodd"..hvis du skjønner hva jeg mener..men er vel foreløbig ikke overbevist ang poteter til mine barn..
|