Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 23:55   #43
mertan80
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
mertan80 er ny på veien

Sv: Spise potet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Grønnsaker er så LANGT FRA tomme kalorier! Det er egentlig en ganske stor risiko å ta å gi seg inn på et slikt kosthold uten å vite hva man gjør. Skal man ikke spise grønnsaker, må man være enda mer nøye med å få i seg de rette næringsstoffene.

Sorry, men jeg blir litegrann provosert av holdningene dine. Synes det er rart at du ikke unner ungene dine like bra mat som du unner deg selv. Har du tenkt på at du kan forebygge at de får overvekts- og kanskje andre helseproblemer ved å la dem få skikkelig mat bestående av både kjøtt, fisk og grønnsaker?

Det er potet og brød og pasta som er tomme kalorier ... helt greit å spise litt av, men ikke noe å fore opp oppvoksende barn og unge på.

Uff, ikke meningen å være sint, men ...

For MIN diett nå så er det tomme kallorier...Jeg tar endel utenom for å få i meg det jeg trenger.
Mine barn er foreløbig ikke overvektige.
Ungene mine spiser da masse fisk,kjøtt og grønnsaker.
Hadde vært noe helt annet om jeg hadde dratt de med på mcDonalds flere ganger i uka.Vi spiser vanlig mat vi..de dør da ikke av å spise poteter.det spiser de heller ikke hver dag(hvis noen tror d).

Skjønner ikke helt at jeg må forsvare mine meninger på det..men men

Alle har da rett til å ha en mening..deg gjelder oss begge..så bli så provosert du bare vill..

mertan80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: arbo.. Svar med sitat