Vis enkelt innlegg
Gammel 30-03-07, 20:24   #40
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Spise potet eller ikke?

Poteter sammen med kjøtt gjør at kjøttet råtner i magen grunnet magesyren må håndtere stivelse og protein sammen (forenklet forklaring), så poteter i en middag sammen med diverse kjøtt er virkelig ikke bra for noen.

Poteter alene (eller sammen med grønnsaker) er ikke galt, men det er bedre å ikke spise poteter. Poteter er jo ikke spesielt sunne.

Jeg var også lavkarbo-motstander for 4-5 år siden. Når jeg hørte på Carl I Hagen og (hunandre jeg ikke husker navnet på) spiste bare ost og pølse og egg i kantina på stortinget og sa de kunne spise mer enn før og likevel gå ned i vekt, trodde jeg ikke i hele tatt på dette. For noe tull tenkte jeg. Men nå vet jeg litt mere ja.