Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 21:34   #22
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve

donjuanwannabe sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Spise potet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av mertan80, her.

hmmm...nja..meget mulig..men tenker på den dagen da sønnen min er 16 og skal ha middag..det er en ganske dyr kost dette.er greit at hvis de liker(noe han er vandt til å få)poteter så er jo det en fin måte å få nok så man blir mett.ikke bare 3koteletter og grønnsaker..kan fort bli dyrt da.

Men man blir jo mere mett av fett så lenge man utelater karbohydrater. Så hvis man spiser potet så blir man vel mer sulten da. (mengden har jo såklart noe å si)
Og jeg synes heller ikke at lavkarbo er så dyrt. Prisen har jo ingenting å si heller når man spiser så sunt egentlig. Man betaler jo for sin helse.