Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 20:48   #16
Summer
Klar for nytt år!

Summer sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Spise potet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg blir så oppgitt at jeg bare sitter og himler inni meg. Svigermor er sånn. "Nei nå får du ikke mer før du har spist opp brødskiven eller potetene". :dåne:
Hun er forresten også av den typen som mener sukker er helt greit, mens salt er den store synderen.

Det er trist at mange er så fullstendig lite opplyste.

Ja, det er ikke lett det der med familiemedlemmer som tenker / sier slik. Jeg er nøye på å forklare poden at vi mennesker har forskjellig kosthold, og at alle trenger ulik mat, og at noen også spiser ting som ikke er godt for dem osv. Slik at han skjønner hvorfor han kan få litt forskjellige beksjeder "rundtom".

(lokkebiff ditt bøllefrø, det går jo for det samme. )

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat