Vis enkelt innlegg
Gammel 29-03-07, 18:08   #3
lokkebiff
Seniormedlem

lokkebiff sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 48
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: spise potet eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av mertan80, her.

hello hello.

Ser ikke på potet som fymat..vil ikke at ting skal bli fy og fysj!Jeg spiser det bare ikke nå...siden jeg skal bli slankere..

Skal du fortsette å spise poteter når du har nådd målet ditt mener du?

En ting jeg har lært på denne kuren, er at kroppen min har ikke godt av de tingene jeg ofret da jeg startet. Dessuten var det jo dette kostholdet som gjorde meg tjukk....

Så om jeg går tilbake til tidligere livsstil, vil jeg ende opp som den dundra jeg var, kuren vil være bortkastet, og livet mitt vil atter en gang være både psykisk- og fysisk tungt....

SÅ, min personlige mening er, at poteter (det er det vi snakker om nå) kommer aldri til å bli en del av mitt kosthold igjen. Og jeg kommer heller ikke til å insistere på at min sønn skal spise det. Men grønnsaker derimot, DET skal vi få i oss!!

-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat