|
Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?
Opprinnelig lagt inn av MonicaA, her.
Kunne ikke akkurat kreve lavkarbomat der nede.. Endte med å pakke med meg badevekta, til glede for en hel landsby.. ( Ble forresten tatt i mot med "WOW, youre fat!!! Stort kompliment der.... )
Der skulle jeg bodd nå. Og så kunne jeg reise hjem når jeg ble slank og alle sa "wow, du er slank" og jeg fikk respekt og kunne leve lykkelig resten av livet. 
Opprinnelig lagt inn av photobscura
Og DJW, du har jo fått slengt av deg 4 kg, og det skal man pokkern ikke kimse av, særlig når man leser om din erfaring med hvor lett du har å legge på deg, og hvor vanskelig det er å stoppe! Og et er aldri for sent Jeg MERKA jo ikke en gang at jeg la på meg!! Jeg trodde at jeg bare ville være passe rund og god hele livet, og så fikk jeg leve med det, men bare noen hakk dårligere kriterier for hva som havnet i magen, og POFF! The road to Bolleby var nedlagt med lange distanser.
Takk for det. Ja jeg tror jeg har lært nå. Har mere tro på det enn noen gang. Men det å ikke spise sjokolade, is og pizza osv er det beste valget jeg kunne ta for jeg kan ikke ta en eneste bit av dette igjen. Og jeg tenkte også at jeg aldri kom til å bli slank, helt til jeg oppdaget lavkarbo. Da fikk jeg troen, og nå ser det ut som det går veien også.