|
Sv: Hva synes du om gamle bilder av deg selv?
Nå skal jeg være superdiplomatisk, og faktisk helt ærlig! Alle har vært flinke, jeg mener, det er jo forskjellig hvilke mål vi har alle sammen, noen har titalls kilo overvekt, jeg vet jo ikke helt da men jeg regner med at det var i utgangspunktet snakk om femten kilo og kanskje litt til. Jeg er DØDSSTOLT over meg selv! Andre igjen har ikke så mye å ta av, men er syke av insulinresistens, epilepsii, PCOS, etc... Vi har alle våre mål, og heller ingen grunn til å undervurdere dem!
Å gå ned i vekt på en ålreit og sunn måte er en helt pakke og en stor investering for oss selv og alle rundt oss.
Og jeg føler også en stolthet på andres vegne her på forumet når jeg ser resultatene deres, folk jeg ikke kjenner rører meg på de utroligste måter med ståpåviljen sin, og evnen til å motivere andre!
Lokkebiff og MonicaA, dere har all grunn til å rose dere selv!
Og DJW, du har jo fått slengt av deg 4 kg, og det skal man pokkern ikke kimse av, særlig når man leser om din erfaring med hvor lett du har å legge på deg, og hvor vanskelig det er å stoppe! Og et er aldri for sent
Jeg MERKA jo ikke en gang at jeg la på meg!! Jeg trodde at jeg bare ville være passe rund og god hele livet, og så fikk jeg leve med det, men bare noen hakk dårligere kriterier for hva som havnet i magen, og POFF! The road to Bolleby var nedlagt med lange distanser.
Gi når dere selv et klapp på hodet, det fortjener dere!

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|