|
Sv: Italiatur - hvordan skal dette gå??
Ja, det er disse 5 dagene x X antall maåltider en skal igjennom; jeg vil ikke spolere hele greien liksom!!
Grunnen til at vi skal til Roma er: for 4 år siden fikk jeg kreft. Jeg fikk 50/50 sjanse for å overleve. Vi hadde alltid ønsket å reise til Roma, og bestemte oss for å gjøre dette før operasjoner og behandlinger. Vi er ikke spesielt religiøse, men ble veldig grepet av å komme til Peterskirken Den var fenomenal og vi endte opp med å komme dit hver dag for en times tid med ro,"meditasjon" og bønn. Jeg kysset også St. Peters føtter 8 St. Peter ble også korsfestet, men følte seg uverdig til å dø på samme måte som Jesus; han ba derfor sine bødler om å bli korsfestet opp-ned! ). De sier at om man kysser hans føtter, skal man bli helbredet.
Den siste dagen vi hadde vært der, bestemte jeg meg sånn i farten å kysse St. Peter sine føtter på vei ut av St.Peterkirken.
Jeg er ikke overtroisk eller noe, men jeg er ihvertfall frisk og syptomfri. vi ønsker oss en kjærestetur bare mannen og jeg, og vi ønsker begge å gå tilbake til Peterskirken og si "takk".
Alt dette blir emosjonelt, og jeg vil virkelig nyte turen.
JEg vil bare unngå å legge på det jeg her vært så flink til å ta av! Tipset om salat til maten istedenfor "annet" var bra! (takk!) og det med forretten likeså; veldig smart; må ærlig talt si jeg ikke hadde tenkt på det! 
|