Tråd: Stinasol!
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-07, 18:24   #20
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Stinasol!

Det er viktig med de riktige pusteteknikker og sånn, og ikke minst lærerikt. Jeg tror mange går alene. I alle fall virket det sånn på kurset jeg var på.
Må bare manne deg opp litt

En annen ting er jo at folk går rundt og tror at det virkelig ligger noe i "no pain no gain"-tanken, noe jeg mener er noe forbanna tull! Det blir litt vel pietistisk for min del ass. Yoga betyr visstnok noe som "stillinger som er behagelige over tid", dermed faller så kalt poweryoga bort, noe som jo også er en nymotens oppfinnelse.
Det jeg mener er at man skal alltid stoppe opp litt og hvile om en øvelse gjør vondt, det er ikke meninga at det skal gjøre vondt, gjør det det så gjør du noe feil. Du skal kjenne det, at kroppen jobber, men den jobber for deg. Det du gjør når du trener yoga er at du isolerer musklene, og får en seig styrke, uten å bulke opp

Prøv om du får med deg noen, da! Og om du ikke får med noen, så mann deg opp og gå selv, den eneste som snakker er yogalæreren stort sett, med mindre noen lurer på noe. På senteret jeg trente var det alltid dempet lys og telys og røkelse og lav avslappende pling plong-musikk. Skikkelig stas, var jo rart da, å komme seg ut i den virkelige verden igjen, alt ble med ett mer hardt og brutalt...

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat